Problemer med & tegn i database
Fra : -Martin-

Dato : 26-01-02 22:49

Ja jeg har et lille community

og der er en bruger der kalder sig Doober&Tenne

men hvis man så vælger Vis Bruger så kan den ikk finde nogen bruger
.... men den kan godt med de andre brugere!

Hvorfor?

Er der noget jeg skal gøre?

Fra : Niels Andersen

Dato : 26-01-02 23:21

"-Martin-" <admin@natten-i.dk> wrote in message
> og der er en bruger der kalder sig Doober&Tenne
> men hvis man så vælger Vis Bruger så kan den ikk finde nogen bruger
> ... men den kan godt med de andre brugere!

Fejlen kan ligge 117 millioner steder (cirka), og jeg tror ikke det er
databasen. Det lyder mest som et url-problem.

Gå din kode igennem, og find ud af hvor fejlen opstår. Altså, smid en "echo"
ind lidt rundt omkring, og se om der blive ved med at stå det rigtige.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 27-01-02 06:13

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> databasen. Det lyder mest som et url-problem.

Ja, fix linksene til vise-siden, så du bruger urlencode rundt om brugerens
navn i parameterlisten (eller brug id'et i stedet).

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/