SCSI developmentcard
Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-01-02 22:51

Har nogen et link hvor jeg kan købe et eksternt kort til scsi.
Det skal anvendes til styring af nogle relæer.

John

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 16:08

On Sat, 26 Jan 2002 22:51:07 +0100,
John Vedsegaard <taform@c.dk> wrote:
> Har nogen et link hvor jeg kan købe et eksternt kort til scsi.
> Det skal anvendes til styring af nogle relæer.

Du kan købe mange interne SCSI kort, som har en ekstern
SCSI connector.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 18:44

Det var ikke lige det jeg efterlyste. Det skal være en eller anden form for
protokort hvor man kan bygge videre efter f.eks. en 8255 eller lignende.