"Bookmark this page"-funktionen
Fra : Xylofonius

Dato : 26-01-02 21:33

Hej,

Jeg er i gang med at teste min hjemmeside i forskellige browsere.
Jeg bruger et lille javascipt, så man kan tilføje siden til sine foretrukne.

javascript:window.external.AddFavorite(location.href, document.title)

Det virker bare ikke i hverken Netscape 4 eller Opera 6.

Kan man lave et, der virker i flere forskellige browsere?

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-02 22:24

Sat, 26 Jan 2002 21:32:59 +0100, skrev "Xylofonius"
<xylofonius@hotpop.com>:

>Kan man lave et, der virker i flere forskellige browsere?

Nej, kan ikke laves, så det virker i andre browsere end IE.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Xylofonius

Dato : 26-01-02 23:42

> Nej, kan ikke laves, så det virker i andre browsere end IE.

Ok, tak for hjælpen.