Audigy Player - Bulk
Fra : Jann Zeiss

Dato : 26-01-02 11:11

Jeg skal til at skifte min onboard Cmedia lydchip ud med et Creative Audigy
Player, og vil i forbindelse med det gerne vide, om der er nogen, som har
ved hvad Bulk udgaven indeholder.
Features som positionering af højtalere i rummet, og sådan noget som DREAM
og muligheden for at fjerne støj, er de med i driveren, eller styres det
gennem noget software som man får i retail udgaven?

På forhånd tak

Jann

Fra : Christian

Dato : 26-01-02 12:01

Jeg har købt den bulk udgave, man får kortet i en pose og en cd med alt det
nødvendige software til Audigy