Hestetransporten genudsendes
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 26-01-02 10:07

Hej
Til Jer der ikke så den forfærdelige udsendelse om hestenes sidste rejse
forleden. Den genudsendes i dag klokken 12. 10 på DR 1.

Hilsen
Alice

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-01-02 13:45

In article <3c5271a2$0$235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Alice Trauelsen wrote:
> Hej
> Til Jer der ikke så den forfærdelige udsendelse om hestenes sidste rejse
> forleden. Den genudsendes i dag klokken 12. 10 på DR 1.

Nej tak, så vidt jeg kan forstå på indlæggene her inde, så
får man det jo bare dårligt hvis man ser den udsendelse :/

JonB

Fra : Marlene

Dato : 27-01-02 15:47

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrna57ti7.vbf.bendtsen@brok.diku.dk...
Trauelsen wrote:

> Nej tak, så vidt jeg kan forstå på indlæggene her inde, så
> får man det jo bare dårligt hvis man ser den udsendelse :/
>

> JonB

Jeg så heller ikke den egentlig udsendelse - (kun 19Direkte), for jeg var
bogstaveligt talt næsten syg op til, at udsendelsen skulle vises.... Men
ofte har jeg tvunget mig selv til at se sådanne udsendelser, fordi jeg
mener, at jeg ikke bare skal lukke øjnene, men jeg - og sådan nogle
mennesker som jer, der elsker dyr - behøves jo ikke at se sådanne
udsendelser; vi har jo taget stilling til det i forvejen og får det bare
forfærdeligt, når vi ser dem. Det var faktisk et "uheld", at jeg kom til at
se klippet......... I øvrigt bliver den genudsendt endnu engang på DR2 den
31/12 kl. 15.10........

Mvh. Marlene.