sort keyboard
Fra : Morten

Dato : 26-01-02 07:49

Hvilke producenter lave sort keyboard og hvem forhandler dem ?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-01-02 09:44

"Morten" <kirstine.mikkelsen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke producenter lave sort keyboard og hvem forhandler dem ?

Gør ikke næste alle det i dag.
Hvis du kan lide dit nuværende keyboard, kan du jo blot skille det af,
spraymale det sort, og sammel det igen. Det tager ikke lang tid, og er
faktisk en ret billige måde at gøre det på. Sort spraymaling får vel omkring
de 20-30 dåsen i et byggemarkede.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Hans

Dato : 26-01-02 11:39

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spraymale det sort, og sammel det igen. Det tager ikke lang tid, og er
> faktisk en ret billige måde at gøre det på. Sort spraymaling får vel

Kan man virkelig købe spraymaling der gør hvide taster med sort tekst, sorte
med hvid tekst???

mvh
Hans

Fra : Deaster

Dato : 26-01-02 13:01

"Hans" <fast@2night.dk> skrev i en meddelelse news:3c52874d$0$62899$.

> Kan man virkelig købe spraymaling der gør hvide taster med sort tekst,
sorte
> med hvid tekst???

Kan man ikke bare afdække bogstaverne og så spraymale det ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Leony

Dato : 27-01-02 11:38

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke bare afdække bogstaverne og så spraymale det ?

Mal hele skidtet.
Køb nogle af de mærker man kan kradse over (var en overgang tit med anders
and bladene) ved at gnide på dem.
De kan eventuelt få en gang klar neglelak bagefter for holdbarhedens skyld.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-02 16:10

On Sat, 26 Jan 2002 13:01:17 +0100,
Deaster <frankatnasa@hotmail.com> wrote:

> sorte
>>

> Kan man ikke bare afdække bogstaverne og så spraymale det ?

Har prøvet. Det virkede ikke. Da jeg tog klistermærkerne af
var bogstaverne stadig sorte ;)

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-01-02 14:38

> Kan man virkelig købe spraymaling der gør hvide taster med sort tekst,
sorte
> med hvid tekst???

Jeg læser humor i dit indlæg..
Nu kunne man jo købe eller selv lave nogle bogstaver som man kan klister på
sit keyboard bagefter man har malet det, så kan man også få bogstaverne til
at stå centreret på tasterne istedet som de er nu. Sort med sølv bogstaver
hvis det er det man vil have..*S*
et kræver lidt pillearbejde mit forslag, men det tager en halv dag max, og
så spare man vel en lille tusse eller deromkring hvis du skulle ud og købe
et sort.

Fra : Hans

Dato : 26-01-02 15:37

> Jeg læser humor i dit indlæg..

Sådan var det skam også ment...

> et kræver lidt pillearbejde mit forslag, men det tager en halv dag max, og
> så spare man vel en lille tusse eller deromkring hvis du skulle ud og købe
> et sort.

Jeg er overbevist om at det ikke holder i længden. Den kemi vi har på
fingrene er faktisk rigtig barsk, og i løbet af et stykke tid er behovet for
afvaskning af knapperne tilstede, med det resultat at bogstaverne krakelerer
og begynder at ryge af. Med de priser vi har på tastaturer, sorte eller ej,
er det ikke umagen værd efter min mening.
mvh
Hans

Fra : Leony

Dato : 27-01-02 11:48

> [...]
ej,
> er det ikke umagen værd efter min mening.

Hvis man ikke prøver ved man ikke om det holder.
Det handler også om det arbejde du laver, man modder fordi man har lyst og
gider arbejde med det.
Man skelner ikke til fornuftigt og ufornuftigt.
http://www.2bhtx.subnet.dk/comp/keyboard.htm
Det ser da godt ud.
http://www.ferrari-pc.com/
Hans computer er også pæn.

Fra : Krumme

Dato : 26-01-02 10:09

Jeg købte mit hos Brinck elektronik i København, til ca.150 dask. Er
superglad for det.
Aner ikke hvem der laver det.

Krumme

Fra : tmv

Dato : 26-01-02 11:33

Logitech har lavet et kanon fedt trådløst keyboard i sort med optisk mus
til!!!
Koster godt nok lige over de 1000 bobs, men jeg synes det er alle pengene
værd!

Se mere på www.logitech.com

tmv

Fra : tom

Dato : 27-01-02 23:34

kig på edbpriser.dk der kan du få et sort keyboard for mindre end 100,-
Du kan så tage knapperne herfra og sætte på dit ynglingskeyboard (som du har
malet sort, rødt, whatever)

ps. jeg tror at de fleste keyboards bruger taster med et kryds i bunden -
altså samme knapper på dem alle

Fra : Bek-data

Dato : 30-01-02 11:01

Hej Morten.

Hvor meget tid vil du bruge på spraymaling, når vi sælger sorte tastaturer
med genvejstaster til kr.: 198,-

Mvh. Bek-Data, Holstebro

Fra : Leony

Dato : 30-01-02 16:29

"Bek-data" <bek@bek-data.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget tid vil du bruge på spraymaling, når vi sælger sorte tastaturer
> med genvejstaster til kr.: 198,-

Glæden ved at lave et flot stykke arbejde, kan der ikke sættes en pris på.

Fra : tom

Dato : 30-01-02 19:04

Har i et sort DK keyboard hvor tasterne passer over på et alm logitech
trådløst uden alverdens underlige genvejstaster - så kunne jeg meget vel
være interessere.
- Tom