Er min nye Siemens en C35i, C35 eller midt~
Fra : PsHdO

Dato : 28-11-00 23:44

Hej.

Jeg har lige købt den der C35i, men jeg er en smule forvirret af manualen
der følger med....
Ved nogle funktioner i manualen er der en ramme hvor der står C35I, ok det
forstår jeg....
Men min "C35I har nogle af disse funktioner men mangler andre af dem....
hmmmm

Eks. har den funktionen "internet" under menuen "kontor/fritid"
men den mangler funktionen "Visitkort" under "kontor/fritid"

Der står C35I på den label inde ved bateriet, på papkassen osv. men hvorfor
mangler jeg den ene "i"-funktion ??
Er det sim-kortet der ikke understøtter det eller er jeg blevet snydt ???'

Jeg vil blive MEGET glad for at få svar på dette.....

Mvh.
Helle

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-11-00 00:00

> [...]
> der følger med....
> Men min "C35I har nogle af disse funktioner men mangler andre af dem....

Så vidt jeg har forstået var der planlagt en C35 og en C35I. Disse blev
imidlertid slået sammen til en C35i med et sammensurium af funktioner

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 29-11-00 09:31

du skulle gerne finde en lille seddel i den kasse telefonen blev leveret i, hvor siemens undskylder for fejlen i manualen, med andre ord er det kun S35 der har visitkort funktionen.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : PsHdO

Dato : 29-11-00 22:17

Hej.
Ja, undskyld....
Jeg har nu set den lille besked ang. visitkort.
Underligt at fejlen ikke er rettet i manualerne, der må da efterhånden være
lavet et par genoptryk af manualerne....
Nå, men vi fandt lige en .zip fil med de engelske manual.pdf-filer i, og der
var også manualen med fejlen i, og så en .pdf mere med en undskyldning....
sikke noget siemens... hi hi.... nå men ellers syntes jeg at min nye telefon
virker ret god....

Mvh.
Helle