Måske forkert gruppe men...
Fra : Martin R.

Dato : 26-01-02 00:54

Jeg har et spørgsmål vedr. mit netexpress 256/128 fra teledanmark... Der
fulgte 2 bokse med da installatøren kom og satte det op.... men jeg undrer
mig lidt over om jeg har brug for den ene af dem...
Det drejer sig om en Siemens (lys kasse) der er forbundet med en anden lille
sort boks (Speedstream router), altså har jeg brug for routeren når jeg kun
bruger opkoblingen til en pc...? altså routeren skal man ikke kun bruge den
hvis der er flere pc`er om at dele forbindelsen eller hvad
Jeg vil mene at stikket fra Siemens kassen kan gå direkte i netkortet...
men det er måske ikke smart eller hvad...
Kan jeg iøvrigt gøre noget for at skjule min ip. eller gøre den forskellig
fra gang til gang i forbindelse med når man spiller onlinegames, og folk
ikke skal kunne finde ud af hvem man er ? Jeg har vist fået et seriøst
problem med folk der kender min ip.( nu har jeg vel ret når jeg mener den er
fast med netexpress ik? ), jeg ved ikke... men jeg har det som om at nogle
bestemte spillere forsøgere at gøre så jeg får lag eller packetloss som det
også hedder, i et bestemt spil jeg spiller.. men aner ikke om dette
overhovedet er muligt for dem...

Håber der en venlig sjæl der vil tage sig tid til lige at svare mig, på
forhånd tak.
Martin

mbroed@mail.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 26-01-02 10:00

"Martin R." <m@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c51f0dd$0$14429$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har et spørgsmål vedr. mit netexpress 256/128 fra teledanmark...

Du skulle have stillet dit spg. her:

/Gevaldi