Dybderensning af ansigtet
Fra : Helle Nielsen

Dato : 26-01-02 00:34

Hejsa.

Jeg er en studerende pige på 19 år som har en del hudorme i ansigtet. Jeg
kunne godt tænke mig at få ansigt renset grundigt igennem - sådan helt i
dybden for at komme af med alle de sorte prikker på næsen (hudormene).

Jeg aner bare ikke hvad det vil koste og hvor man får gjort sådan noget
henne? Jeg bor på Sydfyn.

Er der nogen af jer herinde der har prøvet det? hvad gav i for det? og var
det noget værd?

Jeg er som sagt en fattig studerende så jeg vil gerne vide en pris.

Hilsen Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-01-02 01:12

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
> det noget værd?
>
> Jeg er som sagt en fattig studerende så jeg vil gerne vide en pris.

det nemmeste for dig vil være at bestille tid hos en kosmetolog eller
lignende og få en ansigtsbehandling.... de billigste kan fås til omkring 200
kr der hvor jeg har set.... jeg kender ikke det område du bor i men det
skulle være underligt om du ikke kunne finde en i nærheden....
jeg synes absolut det er det hele værd... både for ansigtet og for dit
generelle velvære

det der er vigtigt bagefter er at vedligeholde ansigtshuden.. det kan gøres
rimeligt billigt med få materialer...
jeg har selv gjort det at jeg har købt en lille metalpindtingest til at
trykke hudorme og bumser med... den går i dybden uden at lave voldsomme
mærker i huden.. jeg har købt den i the body shop for omkring 20 kr mener
jeg....
så skal du have en god skintonic.... den skal du bruge på et stykke vat
morgen og aften.. HVER dag.... vælg en du synes er god... personligt bruger
jeg clerasil... ikke den aller bedste men den er smadder god til min
hud.....
og sidst men ikke mindst en god ansigtscreme.... vælg en der er afstemt
efter din hudtype men pas på at den ikke er for fed for det er det der
sætter sig i porerne på næsen...

en god måde at vedligeholde næsen på er at købe de dersens strips til at
sætte på næsen og trække af... de er faktisk udemærkede.. men det er vigtigt
at bruge skintonic bagefter og så lige lade huden trække sig sammen inden
man smører creme på... for ellers fylder man bare "hullerne" efter hudormene
op med creme og fedt igen....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Mirian

Dato : 27-01-02 12:14

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at bruge skintonic bagefter og så lige lade huden trække sig sammen inden
> man smører creme på... for ellers fylder man bare "hullerne" efter

jeg har brugt de der strips til næsen, men jeg synes altså ikke at de
virker! der kommer ikke nogle hudorme op og min næse er stadigvæk lige så
sort som den plejer bagefter!
Og jeg bruger dem korrekt så det er ikke det der er problemet!
MVH Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-01-02 12:37

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> sort som den plejer bagefter!
> Og jeg bruger dem korrekt så det er ikke det der er problemet!

hmmm det kan jeg ikke forstå.... både min kæreste og jeg bruger dem uden
problemer....
er du sød og prøve at brskrive hvordan du bruger dem??? helt fra starten
af.....

Fra : Mirian

Dato : 27-01-02 15:11

> [...]

> problemer....
> er du sød og prøve at brskrive hvordan du bruger dem??? helt fra starten

Jo jeg bruger dem fra Matas af. Jeg starter med at gøre min næse våd, så
sætter jeg plastret på og gnide det godt så det sidder fast og derefter
lader jeg det sidde en 10 min og så tager jeg det langsomt af, fra siderne
og indad!
MVH MIrian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-01-02 15:37

> [...]
> lader jeg det sidde en 10 min og så tager jeg det langsomt af, fra siderne

jeg kom lige i tanken om at jeg havde nogen på lager.... nogle fra
"pond´s"..... men de var sku ikke særlig gode*G*
jeg har prøvet nogle andre før... kan sæfølig ikke huske navnet.... men de
var skide gode....
de skulle på næsen... og klistrede næsten fast af sig selv... så skulle de
fugtes og sidde i 15 minutter til den var helt tør.... og så trækkes af.....
DEN virkede... der sad en masse små hudorme på papiret efter jeg trak det
af..... og min næse var fuld af bitte små huller*G*
jeg mener jeg købte den i føtex engang... ser lige om jeg kan finde ud af
hvad den hed.....