iPAQ pocket PC som Chartplotter with Garmi~
Fra : chris lytken

Dato : 26-01-02 00:05

Hallo venner.
Er der nogen der kan svare mig paa om:
a* En iPAQ pocket PC kan forbindes til en haandholdt Garmin GPS.?
b* Om ja, hvordan?
c* Hvad skal anskaffes dertil og hvor?
d* Hvilken software behoeves til forbindelsen plus til at oplagre kortfiler,
jeg bruger OziExplorer paa min laptop, men en laptop er jo ikke nogen pocket
PC ?

Hvis det hele saa kan goeres i et let forstaaeligt sprog er jeg en lykkelig
mand.

Hilsen til jer og paa forhaand tak

Christof lehmann Lytken

vikingexplorer@newmail.dk

Fra : Sven Fafner

Dato : 26-01-02 10:21

On Sat, 26 Jan 2002 00:04:38 +0100, chris lytken wrote:

> [...]
>jeg bruger OziExplorer paa min laptop, men en laptop er jo ikke nogen pocket

Det er et godt spørgsmål - en ipaq er måske nemmere at have med ombord.
Desværre er jeg ikke ejer af sådan et vidunder.

En søgning på Google med ordene garmin ipaq gav nogle tips:

Kabel mellem ipaq og Garmin:
http://www.worldofi.de/HWTests/gpsipaq.htm

Software:
http://www.gotonext.de/ipaq_und_gps/ - hvor der er også en emailadresse
så du evt. kan skrive efter flere oplysninger.
--
Venlig hilsen
Sven Fafner