Ny alternativ klinik!!!
Fra : Line Illum

Dato : 25-01-02 21:33

Hej alle sammen.
Jeg har netop åbnet min egen klinik med forskellige former for alternativ
behandling, fx. zoneterapi, holistisk massage, regressionsterapi (rejser i
tidligere liv), Tarot-oplæg, drømmetydning og andre spændende ting. I den
forbindelse vil jeg meget gerne høre om Jeres erfaringer med
behandlingsformer som disse, uanset om I har været klienter eller
terapeuter, ganske almindelige, jordnære meninger er også fint, ligesom jeg
vil bede Jer besøge min hjemmeside
www.illuminee.dk
og give mig feedback, enten på hjemmesidens opslagstavle eller her.
Hvis jeg i øvrigt kan være behjælpelig med gode råd, tips og ideer, er I
meget velkomne til at skrive til mig enten her, på hjemmesiden eller på
illuminee@sol.dk.
Jeg glæder mig rigtig meget til at finde inspiration, nye tanker og
meningsudveksling i denne nyhedsgruppe.
Mange hilsner
Line.

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 27-01-02 00:38

Hej

Det første indtryk af forsiden er LILLA!!!! Alt for meget lille, simpelthen
for skrigende, desuden er bogstaverne for store og der er for meget
mellemrum mellem linksene.
Desuden passer farverne i navigationsbaren og det lilla ikke sammen.
Ked af at sige det men siden er for uprofessionel...
VH Lisbeth

Fra : Line Illum

Dato : 27-01-02 12:23

Hej Lisbeth
Ingen grund til at undskylde,- jeg bad om feedback,- og det fik jeg :)
Tak fordi du gav dig tid til at gennemse, reflektere og svare,- hellere en
direkte udmelding end camoufleret pladderballe-snak.
Mange hilsner
Line.

Lisbeth Pedersen <hh57@mail.strueres.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c533db4$0$14076$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...