Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Det billigste boliglån
Fra : Jannik Mariager

Dato : 25-01-02 17:49

Hejsa

Jeg står og skal købe en ejerlejlighed meget snart, men hvor skal jeg
finansiere lånet?

Hvilken kredit forening (til 80% af lånet) og hvilken bank (til resten) er
billigst?

Jeg havde tænkt mig at tage lånet som et FLEXlån med fast rente i 3 eller 5
år, fpr at sidde billigst, har I nogle kommentarer til det?.

mvh

Jannik

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 25-01-02 18:07

"Jannik Mariager" skrev:

> Jeg står og skal købe en ejerlejlighed meget snart

Tillykke med det.

> Hvilken kredit forening (til 80% af lånet) og hvilken bank (til resten) er
> billigst?

Som udgangspunkt er jeg selv indifferent med hensyn til kreditforening. Selv
ser jeg på hvor hurtigt jeg kan blive kreditgodkendt samt bidragssatsen.
Hvis du betaler mere end 0,5% i bidrag bliver du snydt.

Hvad angår 80-100 %, har du spurgt din nuværende bank hvad det kan tilbyde,
ellers prøv at finde rentesatser på fx www.mybanker.dk

> Jeg havde tænkt mig at tage lånet som et FLEXlån med fast rente i 3 eller
5
> år, fpr at sidde billigst, har I nogle kommentarer til det?.

Hvorvidt rentetilpasningslån (flexlån, boligxlån mv.) er godt for dig
afhænger af din risikoprofil, samt hvorvidt du har luft i økonomien til de
evt. rentestigninger der måtte komme.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Såfremt bedækningen af hoppen sker ved, at en hingst bedækker hoppen
naturligt, er det Told- og Skattestyrelsens vurdering, at ydelserne er