Bredbånd.
Fra : News-server

Dato : 25-01-02 17:10

Hej.
Jeg har en side jeg ikke kan komme ind på efter jeg har fået bredbånd/ADSL
er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, Tele DK hotline kan
ikke finde ud af det

--
M.v.h.
Ullerslev radio & tv

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 25-01-02 17:26

"News-server" <mail@ullerslev-radiotv.dk> wrote in message

> Jeg har en side jeg ikke kan komme ind på efter jeg har fået bredbånd/ADSL
> er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, Tele DK hotline kan
> ikke finde ud af det

Og hvad er det lige du synes det har med PHP-programmering/webdesign at
gøre???

Du burde nok tjekke dit eget setup og punke TDC igen hvis du er sikker på at
det virker.

Men først og fremmest tjekke www.usenet.dk for at finde ud af hvordan man
finder ud af hvilke grupper man bør poste et konkret spørgsmål.

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 25-01-02 17:26

> [...]

gøre???

Du burde nok tjekke dit eget setup og punke TDC igen hvis du er sikker på at

finder ud af hvilke grupper man bør poste et konkret spørgsmål i.

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 25-01-02 17:29

> Jeg har en side jeg ikke kan komme ind på efter jeg har fået
> bredbånd/ADSL er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal
> gøre, Tele DK hotline kan ikke finde ud af det

Du skal først og fremmest spørge i en relevant gruppe. Tele Danmark har
vist nogle interne nyhedsgrupper på deres news server til den slags.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 25-01-02 18:23

News-server wrote:

> Jeg har en side jeg ikke kan komme ind på efter jeg har fået bredbånd/ADSL
> er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, Tele DK hotline kan
> ikke finde ud af det

Du er i en helt gal gruppe, men alligevel:

Du har sikkert fået en 80.x.x.x adresse fra TDC. 80/8-prefixet blev
først allokeret i maj 2001. Du er muligvis løbet ind i et forældet
routerfilter på vej til pågældende hjemmeside. Kontakt hjemmesidens
udbyder for at få dem til at opdatere deres filtre.

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk
Danske nyhedsfeeds i RSS-format: http://asdf.dk/rss/da/