Debug asp - er muligt ?
Fra : Jacob Samsø

Dato : 25-01-02 16:42

Hejsa

Er der nogen der kender en god måde at debuge asp på ?

De programmerings sprog jeg kender godt har alle haft en indbyggede debuger
(VB,C++,RPG, etz.)

Jeg har kikket lidt på MS script debuger og den virker ikke helt som jeg
gerne vil have den til! OK jeg mangler et program der kan:

1. Steppe igennem et program linie efter linie

2. Vise værdier i variable navne når man debugger programmet.

Findes det ? (eller kan MS SD det ?)

Mvh.

Jacob

NB. Nogen forslag til en god ASP editor ?

NBB. Hvorfor laver min Outlook Express så store "mellemrum" ved enter ?

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 25-01-02 17:35

> Er der nogen der kender en god måde at debuge asp på ?

http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=663&x=23&y=9

Jeg har dog ingen erfaring med det, men det ser ud til at være det du
mangler.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-01-02 17:40

On Fri, 25 Jan 2002 16:42:19 +0100, "Jacob Samsø"
<nospam_JS@danfoss.dk> wrote:

Hej

> [...]
>
>1. Steppe igennem et program linie efter linie
>2. Vise værdier i variable navne når man debugger programmet.

Jeg ved ikke om det findes (har ikke hørt om det), men ellers er det
almindelige vist, at man selv indsætter "stop-klodser" og udskriver
variable på passende steder. Det er i hvert fald den metode, jeg
bruger.

>NB. Nogen forslag til en god ASP editor ?

Jeg bruger selv min almindelige HTML-skriver: Stone's WebWriter, og
det fungerer såmænd udmærket.
Har man behov for noget mere, så laver både MS (Visual Interdev, tror
jeg den hedder) og Macromedia nogle mere fancy (og dyrere) editorer,
som er skræddersyet til formålet.

Good luck,
Jørn

Fra : Kay Larsen

Dato : 25-01-02 17:41

ja, med Microsoft Visual Interdev.

--
regards@kaylarsen.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Nhi

Dato : 26-01-02 21:02

ja, men det virker ikke og har aldrig gjort det, det indrømmer de (MS) selv.

Fra : Kay Larsen

Dato : 27-01-02 05:57

> ja, men det virker ikke og har aldrig gjort det, det indrømmer de (MS)
selv.

Jo det virker ganske udmærket. Jeg har benyttet det i fler år.
--
regards@kaylarsen.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : lujiyuan

Dato : 27-01-02 15:04

Try WebEdit. It is perfect for software and web developers because
it is a both simple tool which does not clutter your workspace, and it
provides syntax highlighting. The interface of the tool is completely
customisable.Abbility to configure additional templates, Additional
buttonbars to insert buttons, forms, events etc.
download link: https://www.qwerks.com/download/4240/edit.exe

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-01-02 21:28

"Nhi" <nhiasy@stofanet.dk> wrote in message
> ja, men det virker ikke og har aldrig gjort det, det indrømmer de (MS)
selv.

Det kan være at MS ikke klan finde ud af at bruge sine egne produkter...
Men debugging via Visual Interdev virker ganske fortrinligt - trudt my word

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 27-01-02 22:34

Nhi wrote in news:3c530b39$0$269$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> ja, men det virker ikke og har aldrig gjort det, det indrømmer de (MS)
> selv.

reference, der kan underbygge dit udsagn ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt