Dynamisk flash
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 25-01-02 15:02

Hej Flashere.

Jeg skal have lavet en side hvor det er muligt, udefra, at logge ind og
skrive et indlæg. Indlægget skal gemmes i en txt-fil og selvfølgelig skal
det kunne hentes og vises på siden.
Fx kunne man forestille sig en menu der hedder "Peter siger"...og når man så
trykker der så skal txt-filen hentes.
Forinden har jeg så logget på, fx fra min skoles computer, og skrevet et
indlæg.

Jeg ville blive meget glad hvis der lige var nogen der sad med et forslag i
baglommen =)

Hilsen fra Peter I. Hansen
89253469

Fra : Michael Peo

Dato : 25-01-02 16:35

Se evt. posten "Tak for en hyggelig auden", hvori der er flere links til sider der forklare hvordan man laver
"dynamisk flash". Du får brug for noget asp-kode og evt. en database.

/peo
www.bandage.dk
www.peo.dk