Betinget skift af indhold i form-felter
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 25-01-02 14:47

Hej

Jeg har en formular, hvor indholdet af felt 2-5 styres af indholdet af felt
1.

Planen er at brugeren vælger i en scroll-boks indholdet af felt 1 og så skal
felterne 2-5 automatisk opdateres fra en database.

Kan dette gøres uden at skulle "sende" formen når felt 1 bliver valgt ?

Jeg har kigget lidt efter event-betingelser som "onclick" men kan ikke finde
en samlet liste. Nogen der har en link ? Kan det evt. bruges til mit formål,
eller er jeg på gale veje ?

Hilsen

Jon Klose Larsen
VACC-DK Director
director@vacc.dk
http://www.vacc.dk/ "Real ATC by Real People"

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-01-02 16:06

"Jon Klose Larsen" <klose@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> felterne 2-5 automatisk opdateres fra en database.
>
> Kan dette gøres uden at skulle "sende" formen når felt 1 bliver valgt ?

Ikke medmindre at du har trukket alle værdier ud fra starten dvs. at du skal
trække alle de udfyldningsmuligheder til felt 2-5 ud første gang siden
læses.

> [...]
finde
> en samlet liste. Nogen der har en link ? Kan det evt. bruges til mit

onclick er en javascript event, der findes en komplet liste men jeg tror at
du blander Serverside og Clientside sammen.

--
Jakob Andersen