Operatørlogo på 3310
Fra : Jesper Noer

Dato : 25-11-00 21:01

Hej!

Når man nu er færdig med at lege med operatørlogo på sin eller dejlige nokia
3310, hvordan fjerner man så logo'et igen, så man kommer tilbage til den
gode gamle "DK SONO"-tekst??

Mvh. Jesper

Fra : [UC]Rabberman :-\)

Dato : 25-11-00 22:17

> Når man nu er færdig med at lege med operatørlogo på sin eller dejlige
nokia
> 3310, hvordan fjerner man så logo'et igen, så man kommer tilbage til den
> gode gamle "DK SONO"-tekst??

Send besked "clear" til 20666666 !

--
Glædelig jul *<|
[UC]Rabberman

Fra : Jan

Dato : 04-12-00 09:48

Hvad gør man så når har har en 3210 med Mobilix abonnement?

Fra : Christiansen

Dato : 05-12-00 10:52

Går ind på www.sol.dk

Der kan sendes til alle abb.

Jan <j@myezmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bgmm2tg9iol10tpe9tl0gj2cm5hbgjn6m1@4ax.com...

Fra : Jan Olsen

Dato : 02-02-01 18:23

Mig bekendt kan det ikke fjernes....:(

Fra : Erik Einum

Dato : 04-02-01 18:19

Jan Olsen <jan.olsen@mailandnews.com> skrev
> "Jesper Noer" <noer@mail1.stofanet.dk> wrote

> Mig bekendt kan det ikke fjernes....:(

Det er to måter, bruk et hvilket som helst program og last opp en logo som
er tilknyttet et nett i Ulan Bator e.l., evt. bruk LogoManager og reset
operatørlogo.

///Mvh. EE

Fra : ML

Dato : 04-02-01 20:52

Prøv at sende ordet "clear" som SMS-besked til tlf. 20666666. Så tror jeg at
det virker.

ML