Tjen 8 til 40 kr på små opgaver.
Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-01-02 13:05

Har du et par overskydende timer om ugen, så kan du ud fra små
"surfeopgaver" tjene dig til alt fra 8 - 40 (1-8 US Dollars) pr. opgave.

Opgaverne er
typisk at tilmelde sig et eller andet - altid gratis og uforpligtende -
du
kan til hver en tid "unsubscribe" igen.....

Det er absolut et kik vær...

http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=LouiseJH

Fra : Finn

Dato : 25-01-02 16:45

Jesper Hansen <j.hansen@post10.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C514A02.F83C663B@post10.tele.dk...
Har du et par overskydende timer om ugen, så kan du ud fra små

Og hvordan vil du så lige bære dig ad med at få dine penge hvis firmaet ikke
har til hensigt at betale for ydelserne. Mvh.Finn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-01-02 17:11

Jesper Hansen <j.hansen@post10.tele.dk> skrev :

>Det er absolut et kik vær...

Splat ......... one dead spammer :)

NitroClicks strictly prohibits the sending of unsolicited mass e-mails
of any kind. We will not tolerate spam and will terminate any member
who violates our anti-spam policy. Do not spam IRC channels or other
chat rooms. This includes Yahoo, AOL, other web chat rooms, News
Groups and the misuse of Auction sites etc. Your account will be
closed, your referrals will be lost, and you will forfeit any unpaid
money on your account. Furthermore, all members up-line from you will
lose the benefit of your referrals. If one of your direct or indirect
referrals sends spam, their account will be cancelled. You will lose
the potential benefit of having him/her as a referral.

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-01-02 17:23

Isang tao pinangalanan Jesper Hansen nagsulat :

>Har du et par overskydende timer om ugen,
klip

>http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=xxxxxxxx

Du glemte vist at læse afsnittet om antispam på:
http://www.nitroclicks.com/policies.html

Du må nu tjene hurtige penge et andet sted.
--
Venlig hilsen, Claus

Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.
Læs også om de danske nyhedsgruppers brug på http://www.usenet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-02 19:00

Jesper Hansen skrev:

>Det er absolut et kik vær...

Som der er blevet skrevet til dig i en af de andre grupper hvor du har
sendt indlægget:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Peder Olsen

Dato : 26-01-02 00:37

Der kan ikke tjens penge på det, de betaler ikke.

Se trådene i dk.penge

Venlig hilsen
Peder Olsen.

Samler du på bryggerisouvenir, så kig på:
http://home4.inet.tele.dk/olsen161

Fra : Jacob

Dato : 27-01-02 14:06

> [...]
> du
> kan til hver en tid "unsubscribe" igen.....

Advarsel

Nitroclicks er et fupfirma som ikke udbetaler penge. Firmaet har tidligere
været omtalt i dk.penge

--
Jacob