usb mus i dos
Fra : Tom Jørgensen

Dato : 25-01-02 13:03

Hvad er det nu lige, man skal gøre for at få sin usb mus til at virke under
f.eks. PowerQuest ImageExplorer
Version 5.0 når det køre i dos mode.
Og er det i autoexec eller config man skal tilføre noget,
jeg er detsværer ikke så stærk i dos kommandoer.

Håber at der er nogle som kan hjælpe, da det er lidt træls at bruge
tastaturet.

Venlig Hilsen
Tom

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 25-01-02 22:49

"Tom Jørgensen" wrote:

> Håber at der er nogle som kan hjælpe, da det er lidt træls at bruge
> tastaturet.

Lær at bruge tastaturet, og slå to fluer med et smæk.
Du undgår museskader, og oftest er det hurtigst udelukkende at benytte
tastaturet.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-01-02 15:00

Mig bekendt understøtter DOS ikke USB

John
http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Madsen

Dato : 26-01-02 16:10

On Sat, 26 Jan 2002 15:00:22 +0100, "John Vedsegaard" <taform@c.dk>
wrote:

>Mig bekendt understøtter DOS ikke USB

Hmm, hvad så hvis man har et USB tastatur ?

Mvh Madsen

Fra : Jens Petersen

Dato : 26-01-02 17:04

On Sat, 26 Jan 2002 16:09:58 +0100, Madsen <madsen@donotmailme.dk>
wrote:

>Hmm, hvad så hvis man har et USB tastatur ?

Så fortæller man BIOS at den skal lade som om at tastaturet sidder i
tastaturstikket.

Fra : Tom Jørgensen

Dato : 27-01-02 09:35

Okay... det ser ud til at jeg må nøjes med tastaturet.. :(

Takke mange gange for svarene..

MVH.
Tom