Logitech mus driller! Hjælp!
Fra : Sune

Dato : 25-01-02 12:17

Jeg har selv efter gentagne opdateringer af software og ændring af
indstillinger ikke kunne få min hjul på musen til at virke i spil som
counterstrike, return to castle wolfenstein osv. (så man fx. kan
skifte våben hurtigere)

Er der nogen som kender løsningen på dette problem?

Sune

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 25-01-02 13:28

"Sune" <sune.remove.to.mail@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skifte våben hurtigere)
>
> Er der nogen som kender løsningen på dette problem?

På XP her hjalp det at afinstallere Logitech softwaren.
Har en Cordless MouseMan Optical.

Hilsen Erik.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 25-01-02 14:17

> På XP her hjalp det at afinstallere Logitech softwaren.
> Har en Cordless MouseMan Optical.

Det samme gælder for win9x og win2K, det er mouseware der lave rod i den.
Logitech har udgivet et fix, men det kunne jeg ikke få til at virke
ordentligt.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : x-man

Dato : 25-01-02 14:50

Man kan mene om Logitech hvad man vil ... men deres drivere er noget lort.
De er langsomme, ustabile og de enkelte features er implementeret dårligt.

Til gengæld blev ALLE mine problemer med min Logitech-mus løst efter jeg
installerede Microsoft IntelliPoint software (Softwaren til Microsofts egne
mus). Den virker sjovt nok kanon sammen med Logitech-mus (og samtidig blev
min boot-tid forbedret fordi driveren er hurtigere til at initialisere)!

Prøv den eventuelt ... kan hentes fra microsofts hjemmeside.

Mvh.

Fra : Frenzy

Dato : 25-01-02 16:00

> Er der nogen som kender løsningen på dette problem?

gå ind i registreringdatabasen (kør regedit) og find MouseHookDllEnable og
sæt værdien til 0....reboot og så virker det....

Fra : Sune

Dato : 25-01-02 20:50

Det virkede! Tak - men hvordan fanden skulle "hvide mennesker" kunne
finde ud af det...?

Længe leve NG'er

Sune