Brother
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 25-01-02 11:27

Hej i NG.
Jeg har en Brother HL 1030 laser printer på næsten 2 år, den har ialt
udskrevet 2100 sider.
Når jeg printer ud, kommer papiret ud som bølgepap

Jeg ringede idag til Åhus PC -Lager ( dem har jeg iøvigt kun dårlig erfaring
med ) de sagde at printeren var slidt op.
Da jeg så fortalte, den kun havde udskrevet 2100 sider, mente de, det var
fordi, jeg havde trukket et stykke papir bagud, hvilket er rigtigt, da det
sad fast. Jeg ville så have en pris på at få lavet printeren. Svaret var, at
rullerne skulle skiftes, og at det var lige så dyrt som en nu printer. Den
viser iøvrig at toneren er tom, selvom den er helt ny.
Nogen der kender et sted i nærheden af Hornslet, der kan lave den, eller
skal jeg have en ny ?
Mvh. Kurt Nielsen

Fra : Andy

Dato : 26-01-02 01:22

Kontakt Brother, og... Hvis de ikke vil tale med dig, så henvend dig til en
anden Brother forhandler... Undlad at fortælle at du har trukket i papiret!

Hvis din printer er solgt med 3 års garanti, så laves den sandsynligvis uden
beregning(du skal betale fragt).

Hvis printeren er solgt med standard reklamationsret, ja så er det surt
show!
Kontakt Brother for at høre om der er 3 års garanti!

Mvh,

Andy