HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
Fra : Dopedog KDC

Dato : 25-01-02 02:18

Godaften allesammen

Jeg har problemer med min harddisk (jeg har 2)

Da jeg sad og kopierede lidt filer fra den ene harddisk til den anden
"fuckede" computeren lige pludselig op i det...
Det var da mærkeligt tænkte jeg og genstartede.
Da var C: drevet RET så langsomt og da den ENDELIG nåede frem til XP start
vinduet stod der, at der manglede en fil så derfor ville den reboote.

Så pillede jeg den harddisk fra, installerede Win ME på den anden (det jeg
bruger nu) og satte den anden harddisk til, men satte biosen så'n at den
loader D: drevet istedet for C: drevet... IGEN blev computeren meget
langsom, og den gik til sidst "kold", når jeg gik over på C: drevet.

Jeg har prøvet at viruschecke, formattere og køre scandisk på C:, men
ligemeget HVILKEN af de 3 ting jeg foretager mig, når den op på 70%
hvorefter harddisken siger en mærkelig lyd, og så går den kold...

Kan jeg ha' fået virus eller....?
I så fald, hvordan får jeg den udryddet derfra... ?

På forhånd tak!

-Ronnie

Fra : Ronni - The Real One~

Dato : 25-01-02 02:36

<snip snap>
> [...]
>
> Kan jeg ha' fået virus eller....?
> I så fald, hvordan får jeg den udryddet derfra... ?

Du skriver den går kold efter at have sagt en mærkelig lyd, hvis det er en
mekanisk mærkelig lyd
er drevet defekt - end of story - så den får du nok ikke gang i igen.

m v h
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Dopedog KDC

Dato : 25-01-02 03:09

"Ronni - The Real One " <ronni1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mekanisk mærkelig lyd
> er drevet defekt - end of story - så den får du nok ikke gang i igen.

Det er det... men.. det er da mærkeligt at den bare gjorde det så'n ...
fordi den er brændt af eller ... ?

-Ronnie

Fra : Hans

Dato : 25-01-02 03:27

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er det... men.. det er da mærkeligt at den bare gjorde det så'n ...
> fordi den er brændt af eller ... ?

Harddiske vælger altid at opgive ånden når man mindst venter det, men lige
irriterende er det hver gang det sker.

Hvor gammel er den og hvad er det for en, (Underforstået, hvis den er mere
end 3-4 år gammel, så kunne du forvente at det skete når som helst).

mvh
Hans

Fra : Dopedog KDC

Dato : 25-01-02 04:19

"Hans" <fast@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor gammel er den og hvad er det for en, (Underforstået, hvis den er mere
> end 3-4 år gammel, så kunne du forvente at det skete når som helst).

Ok DET her er mærkeligt... jeg satte den til, gik ind i millenium og
klikkede på den...
Der hvor der normalt står hvor meget plads o.s.v. der er på, der stod der
ikke noget!
Mærkeligt tænkte jeg så og så hoppede der en boks frem hvori der stod "Vil
du formatere Drev D:?"

"fuck det" tænkte jeg og trykkede JA...
Nu, 1 times tid senere, duer harddisken igen...

WHAT THE FUCK... ?

-Ronnie

Fra : Dopedog KDC

Dato : 25-01-02 13:27

This is some spooky shit..

Jeg kørte så lidt uden den på den anden harddisk.. jeg prøvede så at sætte
den der, tilsyneladende, var gået i stykker. Loader Windows op, trykker så
på den harddisk der var i stykker, der hvor der står hvor meget plads der er
tilbage o.s.v. der stod der IKKE noget.. nå men så kom der en boks frem
"Drevet er ikke formatteret. Vil du formattere det nu?" Fuck det tænkte jeg
og trykkede på ja... den kom op på 70% igen og stod nærmest og gik kold...
nå men jeg prøvede at lægge mig til at sove og da jeg vågnede op imorges VAR
den formatteret og nu duer den helt fint! STRANGE or what!??

-Ronnie

You, try to take to best of me, GO AWAY!

Fra : Renegade

Dato : 25-01-02 15:13

> [...]
> den formatteret og nu duer den helt fint! STRANGE or what!??
>
> -Ronnie

> You, try to take to best of me, GO AWAY!

Du er simpelthen blevet ramt af den kendte computervirus der hedder :
THISISSOMETRICKYSHITANDCOMPUTERSMIGHTBELOGICALINTHEORYBUTNEVERINREALLIFE..
nogen gange ER computere simpelthen underlige ;)

Fra : Ronni - The Real One~

Dato : 25-01-02 22:22

Jeg ville ikke stole på den harddisk over en dørtærskel, når den har sagt
mærkelige lyde og har opført sig som den gjode der!!!

Jeg ville teste den med et program evt. hvis det er en IBM så brug deres
program http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm#DFT
eller
et generelt : http://www.ontrack.com/dataadvisor/
Lavet af OnTrack, kræver dog lige at man regger sig, men de kan i alt fald
sige om der er noget galt eller ej!

m v h
Ronni
ronni1@ofir.dk