Hvor fås strømstik til harddisk?
Fra : Morten Johansen

Dato : 24-01-02 23:56

Er der nogen der ved, hvor man kan få de strømstik, der bruges til
harddiske og cd-drev? Jeg skal kun bruge stikket, men både han- og
hunstik. Hvad hedder sådan et stik iøvrigt?

Hilsen Morten

Fra : Morten Johansen

Dato : 24-01-02 23:57

Morten Johansen wrote:

> Er der nogen der ved, hvor man kan få de strømstik, der bruges til
> harddiske og cd-drev? Jeg skal kun bruge stikket, men både han- og
> hunstik. Hvad hedder sådan et stik iøvrigt?
>
> Hilsen Morten

For lige at præcisere, så er det de 4-pins strømstik, jeg mener.

Hilsen Morten

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-01-02 00:01

Stort set enhver computer forhandler har det de kalder et Y-kabel. (Det
burde hedde et V kabel :)
Det består af et hun stik og to hanstik og 2 x 25 cm ledning. Det koster
typisk 20-50 kr.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : René Jensen

Dato : 25-01-02 02:04

"Michael Lund Sørensen" wrote:
> Det består af et hun stik og to hanstik og 2 x 25 cm ledning.

Hmmm, 2x25cm lyder af meget ... 2x10cm lyder mere fornuftigt.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Leony

Dato : 25-01-02 06:45

"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm, 2x25cm lyder af meget ... 2x10cm lyder mere fornuftigt.

Man kan få begge dele:
2x25cm har jeg købt hos Brinck.
2x10 cm i Fona.

Leony