Hvilken Newsreader
Fra : Cerberus

Dato : 24-01-02 23:23

Hej ng.
Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om
netscapes. Nogen forslag????????

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-01-02 23:26

Cerberus <cerberus@pc.dk> writes:

> Hej ng.
> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om
> netscapes. Nogen forslag????????

Hvilken funktionalitet forventes?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Jacob Atzen

Dato : 24-01-02 23:31

> [...]

> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om

gnus (til emacs)?

Med venlig hilsen
- Jacob Atzen

Fra : xodeus

Dato : 25-01-02 00:37

Jeg bruger så en der hedder Pan 0.9.7 Newreader.
Den synes jeg selv er god!

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 25-01-02 06:18

In article <3C508928.2040507@pc.dk>,
Cerberus claimed the following:
> Hej ng.
> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om
> netscapes. Nogen forslag????????

slrn

--
Anders Vind Ebbesen
"One of my big fears in life is that I'm going to die and my parents are going

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 25-01-02 09:41

Cerberus skrev:

> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om
> netscapes. Nogen forslag????????

Jeg kan godt lide KNode. Den følger med KDE.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Karsten

Dato : 26-01-02 16:31

On Thu, 24 Jan 2002 23:22:32 +0100, Cerberus wrote:

> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om
> netscapes. Nogen forslag????????

Jeg er blevet meget glad for Pan - du kan finde den her:
http://pan.rebelbase.com/

--
/Karsten

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 27-01-02 19:14

> [...]

> Hvilken newsreader er den bedste at bruge under mandrake 8.1, dem der
> ligger i pakken syntes jeg ikke om, og jeg syntes heller ikke om

Da du ikke skriver hvad du forventer om

grafisk/ikke grafisk
musestyring
tastaturstyring
editor

Hvis den ikke behøver at være grafisk (hvad skulle man dog bruge det
til) og den skal være hurtig at styre med tastaturet, og man kan bruge
sin favorit editor, og det ikke er nedvendigt at pådrage sig en
museskade, vil jeg anbefale slrn.

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk