TelecomNet - News?
Fra : Jasper Norman

Dato : 24-01-02 22:44

Hej.

Jeg har fundet en meget billig udbyder www.telecomnet.dk ... 20 øre/dag 8
øre/aften 15 øre opkald... MEN jeg kan ikke finde deres newsserver. Er der
nogen der véd noget om dette?

Mvh

Jasper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-02 22:48

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fundet en meget billig udbyder www.telecomnet.dk ... 20 øre/dag 8
> øre/aften 15 øre opkald... MEN jeg kan ikke finde deres newsserver. Er der
> nogen der véd noget om dette?

Øh, er det billigt?

Men det ligner de er kunder hos Tiscali... Så prøv med news.tiscali.dk

jeg ville nu vælge noget andet´, fx Get2net. ISær hvis det er ISDN
opkobling.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-02 22:51

> Men det ligner de er kunder hos Tiscali... Så prøv med news.tiscali.dk

http://www.telecomnet.dk/tek_opl.html

står der:

News (NNTP): news.telecomnet.dk

Men serveren er DØD... Så hold dig langt langt væk.. Fra et sådan svindel
firma...

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-01-02 00:48

Jeps den er sten-død. Jeg er samtidig en tilfreds bruger af Get2Net, men
problemet er, at jeg lige har installeret XP, og irriterrende nok kan jeg
ikke kan finde papirene med mit password. Jeg har rodet rundt på deres HP,
men der står ikke noget med "Glemt password". Så jeg må vel sende dem en
mail, og vente en uges tid før de sender mig et nyt password?

mvh

Jasper