IE 6.0 i Win XP pro DK stopper med at svar~
Fra : Elcapitano

Dato : 24-01-02 22:40

Igen og igen holder min Internet explorer i IE 6.0 i Windows XP pro DK op
med at svare og fejlmelding sendes til MS efter jeg så har lukket den,
hvorefter jeg skal genåbne den for at surfe videre på nettet.

Oplever I noget tilsvarende eller har et godt råd, så det kan stoppe.

Jeg har prøvet at formatere HD og geninstallere alt fra nyt og det er stadig
det samme. Jeg har opdateret ie 6.0 med q313675 opdateringen og det var/er
det samme før/efter opdateringen.

Venlig hilsen
EC

Fra : Caz

Dato : 25-01-02 12:49

"Elcapitano" <elcapitano@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Igen og igen holder min Internet explorer i IE 6.0 i Windows XP pro DK op
> med at svare og fejlmelding sendes til MS efter jeg så har lukket den,
> hvorefter jeg skal genåbne den for at surfe videre på nettet.

Jeg har ikke lige et godt råd, men samme problem med en win98II, samt IE 5.0
IE 5.5 og IE6.0. De sidste to versioner er prøvet for at løse problemet- dog
uden held.

se evt. min post: "IE5.5 og 6.0" fra den 14.01.02

Jeg hører gerne fra dig hvis du finder en passende løsning.

Mvh
Carsten

Fra : Elcapitano

Dato : 25-01-02 15:38

Det vil jeg gøre og håber du vil tilsvarende
Venlig hilsen
EC

Fra : Caz

Dato : 31-01-02 14:17

> Det vil jeg gøre og håber du vil tilsvarende

- jeg prøvede i går at sætte en anden PC'er til min ISDN adaptor- samme
problem. Så mit problem løses måske med et nyt Lasat Speed II "modem"

Lørdag skal jeg snakke med TDC ang. problemet- måske finder jeg et andet
Lasat og prøver med inden da.

Jeg ved ikke hvilken forbindelse du har, men det er nu helt tydeligt at mine
problemer opstår når modemet kobler den ekstra linie ind- og i øvrigt ikke
vil koble den af igen!

Mvh
Carsten

Fra : Elcapitano

Dato : 31-01-02 19:56

Det kan ikke være helt samme problem her for jeg kører TDC Bredbånd/Adsl og
har denne computer tilsluttet direkte (altså intet netværk), men hvor jeg er
ved at være godt træt af det hele. Du må gerne refere til mig, når du taler
med TDC
Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Caz

Dato : 01-02-02 08:34

> [...]
er
> ved at være godt træt af det hele. Du må gerne refere til mig, når du

OK Bjarne

Det kan nu godt få det til at løbe lidt koldt ned ad ryggen.. Jeg overvejer
nemlig kraftigt ADSL!, men lad os nu se efter lørdag.

- nogle gange har man lyst til at droppe alt hvad der har med PC'er o.lign
at gøre- tage til Sydfrankrig og testesmage vin - og få lidt sol og varm
vind på kroppen. ..... men så er der selvfølgelig lige det, at man gerne
lige vil sende en email hjem.......

Mvh
Carsten

Jeg vender tilbage når der er nyt!

Fra : Elcapitano

Dato : 01-02-02 18:49

Hvor har du ret, men ellers kan jeg fortælle jeg kun har ros til overs for
TDC BB ADSL, her fra centralen har vi ericsonudstyr, så det kan jeg
anbefale. Det eneste problem jeg har oplevet er det hele denne tråd handler
om
Få en god weekend
Glæder mig til at høre når du har nyt

Fra : caz

Dato : 02-02-02 14:17

Hej igen Bjarne

Mit problem var tilsyneladende simpelt. Win98se og mit Lasatmodem speed II
kunne ikke rigtig finde ud af "BOD" (bandwidth on demand). Nu står den til
permenent to kanaler- og det ser faktisk ud til at virke- lige nu er jeg så
en lykkelig mand.

Jeg håber du også får dit til at virke!
forsat rigtig god weekend!

Mvh
Carsten

Fra : Elcapitano

Dato : 02-02-02 17:23

Tillykke Carsten,
jeg glæder mig på dine vegne, men det er åbenbart ikke det samme med TDC BB
og jeg (og TDC BB-hotline) tror ikke gentager ikke problemet ligger i
forbindelsen, så jeg kan stadig anbefale dig det.
Forsat god weekend

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-01-02 16:41

> [...]
> med at svare og fejlmelding sendes til MS efter jeg så har lukket den,
> hvorefter jeg skal genåbne den for at surfe videre på nettet.

Jeg oplevet det samme med min win98 og IE 6.0. Jeg har "arvet" problemet
fra IE 5.5, så jeg er også interesseret i gode råd.

--
/Karsten Jensen

Please remove "1" when replying by email.

Fra : Kim Laursen

Dato : 25-01-02 20:08

Hej

Havde samme problem som jer, køre dog med Windows 2000

Løsning på problemet : Opdatering af Windows 2000 med Service pak 2, nu
laver IE 6.0 ikke fejl !

Hilsen Kim

Fra : Elcapitano

Dato : 26-01-02 09:51

Så kan vi måske håbe på der snart kommer en servicepack 1 til XP pro DK.
Jeg talte med MS i går, de kendte ikke fejlen og anmodede om at alle som
havde den endelig sendte fejlmeldinger, som man opfordres til.

Jeg lever med håb om der snart er en som finder en løsning for os som bruger
XP pro Dk, for jeg har kollegaer som bruger XP home edition DK og ikke har
dette problem
Venlig hilsen
EC