`Møgbrænder?
Fra : Jasper Norman

Dato : 24-01-02 22:53

Hej.

Min brænder er begyndt at gøre knuder. Den er ca. 1½ år gammel og har da
brændt en del CD´ere i sit liv. Men jeg mener at det begyndete i forbind.
med install. af EZCD 5. Den begyndte at melde fejl om at den ikke kan brænde
"end of file" (tror jeg) selv om den nogen gange ikke engang er halvt færdig
med CD´en. Jeg af af-install EZCD og geninstalleret NERO uden held. Derefter
har jeg formatteret HD og installeret XP... uden held. Jeg kan fint læse fra
brænderen. Selv i "simulate" er den gal.. jeg véd ikke hvordan den
simulerer, men kan det være "skrive armen" hvis der er en sådan, der er
færdig?

Mvh

Jasper

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 24-01-02 23:38

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brænderen. Selv i "simulate" er den gal.. jeg véd ikke hvordan den
> simulerer, men kan det være "skrive armen" hvis der er en sådan, der er

Hej Jesper.

Hvilken brænder er der tale om???

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 24-01-02 23:44

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c508cbf$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Undskyld.......Jasper!

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-01-02 00:40

Helt i orden... I 29 år har folk taget fejl af Jesper/Kasper/Jasper

Det er en Ricoh (jeg tor nok det staves sådan) Jeg kan ikke forestille mig
at jeg er nødt til at hente nye drivere? Den kørte fint da jeg brugte win
2000 med de defaulte drivere.

- JAsper

Fra : Madsen

Dato : 25-01-02 02:44

Jasper Norman skrev:

[Snip]
> Men jeg mener at det begyndete i forbind. med install. af EZCD 5
> Jeg af af-install EZCD...
[Snip]

Det kan også i visse situationer give problemer med Easy Cd Creator
version 5.0 på WinXP. Prøv f.eks. følgende link som tydelig viser
at det ikke er den bedste blanding:

<http://makeashorterlink.com/?P2496245>

Madsen.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 25-01-02 08:31

> Min brænder er begyndt at gøre knuder. Den er ca. 1½ år gammel og har da
> brændt en del CD´ere i sit liv. Men jeg mener at det begyndete i forbind.
> med install. af EZCD 5.

Mon ikke vi så kan konkludere at det er et software-problem?

Claus

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-01-02 13:56

Nej, det kan vel ikke være et software-problem idet jeg netop ikke har
installeret EZCD på WindowsXP og aldrig har haft det.

- Jasper

Fra : Peter Rinder

Dato : 25-01-02 11:09

Jeg vil til enhver tid anbefale Nero Burning Rom.
Hvis det ikke virker: prøv evt. med en firmware-opdatering.
Hvis det ikke virker: prøv med en anden brænder fx. en LiteOn 24x, som man
efterhånden får kastet i nakken.

/Peter

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-01-02 15:08

Har du prøvet at rense din brænder?
Der sætter sig støv på skrive/læsehovedet efterhånden, det hjælper heller
ikke på brænde kvaliteten hvis du ryger!
http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 26-01-02 16:45

Hej

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> brænderen. Selv i "simulate" er den gal.. jeg véd ikke hvordan den
> simulerer, men kan det være "skrive armen" hvis der er en sådan, der er

Kan det være at det er for varmt i dit kabinet?
Jeg har en plextor der gør knuder når der er over 60° i kabinettet.

/Kristian

Fra : Deaster

Dato : 26-01-02 17:04

"Kristian Poulsen" <sq01@worldonline.dk> skrev i en meddelelse > Kan det
være at det er for varmt i dit kabinet?
> Jeg har en plextor der gør knuder når der er over 60° i kabinettet.

60 grader i kabinettet? Tror du ikke du har et varmeproblem, hvor varm
blider din cpu ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig