test af usb port
Fra : Thomas Larsen

Dato : 24-01-02 21:52

Findes der et stykke software det kan teste usb porte.

Mvh
Thomas

Fra : Peter Schrøder

Dato : 25-01-02 09:30

"Thomas Larsen" skrev...
> Findes der et stykke software det kan teste usb porte.

Du kan næppe teste en usb port uden at ha' en
enhed tilsluttet (og så giver resultatet jo næsten
sig selv)
Hvis du kører windows og smækker en ukendt
enhed i porten, kommer den jo straks op med
"har fundet ny hardware".
Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Peter Rinder

Dato : 25-01-02 11:09

> Findes der et stykke software det kan teste usb porte.
Ikke mig bekendt, men kan du ikke bare tilslutte noget og se om det virker?

/Peter

Fra : Thomas Larsen

Dato : 25-01-02 14:52

Tak for hjælpen. Jeg regnede heller ikke med der var noget software der
kunne gøre det. Men man kan jo aldrig vide. Jeg må igang med teste med et
andet stykke usb hardware.

Mvh
Thomas

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-01-02 23:05

Husk at win 95 ikke kan bruges sammen med USB

| Findes der et stykke software det kan teste usb porte.

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/