Anbefaling til A1-plotter til ACAD?
Fra : Tom Christensen

Dato : 24-01-02 20:56

Hej

Vi overvejer at købe en A1-plotter til AutoCAD.

Hvad kan man forlange af sådan en?
Er nogle fabrikater/modeller særlig anbefalelsesværdige?

Prislejet skal gerne være maks. 10-12.000 - eller ihvertfald under
15.000.

- erfaringer og anbefalinger modtages med tak.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail_ hvis du vil skrive til mig)

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-02 20:34

De steder jeg har været har de haft HP DesignJet printere, de virker meget
gode. HP laver generalt nogle sk... gode printere..

Fra : Tom Christensen

Dato : 31-01-02 23:53

Hej "peet"

Tak for dit svar.

> De steder jeg har været har de haft HP DesignJet printere, de virker meget
> gode. HP laver generalt nogle sk... gode printere..

Ja, jeg har også hørt andre steder, at HP er gode. Vi kigger videre.

mvh
Tom