Appending...
Fra : Colberg

Dato : 24-01-02 19:20

Hvordan "Appender" jeg til en fil således at det nyeste kommer til at ligge
øverst i filen?
Jeg åbner filen "ForAppending", men den skriver henad....

Mvh Colberg

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-01-02 20:09

"Colberg" <colberg@tk.k-net.dk> wrote in message
> Hvordan "Appender" jeg til en fil således at det nyeste kommer til at
ligge
> øverst i filen?
> Jeg åbner filen "ForAppending", men den skriver henad....

Åbn filen læs alt indholdet ind i en variabel og bagefter åben filen og
overskriv med indhold + variabel.

--
Jakob Andersen

Fra : Colberg

Dato : 24-01-02 20:52

Hej Jakob
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener...
Kan du forklare det på en anden måde...?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-01-02 21:38

> Hej Jakob
> Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener...
> Kan du forklare det på en anden måde...?

Her er et lille eksempel(Utestet):
<%
Dim objFSm objFile
Set objFS = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set objFile = objFS.OpenTextFile("c:\sti\til\fil.txt", 1, True)
Dim strIndhold
strIndhold = objFile.ReadAll
obFile.Close
Set objFile = objFS.OpenTextFile("c:\sti\til\fil.txt", 2, True)
objFile.WriteLine("Linien du vil tilføje i toppen i toppen" & vbcrlf &
strIndhold)
objFile.Close

Set objFile = Nothing
%>