Priser på kontaktlinser
Fra : Helle Nielsen

Dato : 24-01-02 17:45

Hejsa.

Jeg har kontaktlinser på prøve hos Synoptik. Det er 1 dags linser og de
koster 348 kr om månden.
Det synes jeg faktisk er ret dyrt når man hos Profiloptik kan få 1
dagslinser til henholdsvis 230 og 269 kr.

Er der nogen her inde der har dem billigere og hvor køber I dem så henne?
det må meget gerne være nogen med et skær af blå farve i så de er nemmere at
se hvis man taber dem.

Hilsen Helle

Fra : Astrid

Dato : 24-01-02 20:12

Helle Nielsen <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
> det må meget gerne være nogen med et skær af blå farve i så de er nemmere

Jeg har ikke nogen erfaringer med dem, men jeg har hørt godt om
www.linsen.dk
De sælger linser over internettet. De har vistnok faste optikere tilknyttet
der udfører kontrol.

mvh astrid