Bulk Insert problem
Fra : Morten Snedker

Dato : 24-01-02 16:25

myBulk = "BULK INSERT Test..AutoEksport FROM " & _
"'e:\kunder.dat' WITH (DATAFILETYPE = 'char', " & _
"FIELDTERMINATOR = ';',ROWTERMINATOR = '\n', TABLOCK)"

con.Execute myBulk

ovenstående generer fejlen
-2147217900: Could not bulk insert because file 'e:\tmp\kunder.csv'
could not be opened. Operating system error code 21(The device is not
ready.).

Ingen andre programmer har, med garanti, fat i filen.
Jeg har ikke kunnet finde hjælp hverken på msdn eller søgning på
google-groups...

Execute-kommandoer til at oprette/slette tabeller på sql-serveren
virker fint...

Kører jeg Bulk Insert fra Query-Analyzer, så virker det heller ikke.
Syntaks-checket gi'r dog ikke nogen fejl.

Any ideas?

mvh
Morten Snedker

Fra : Stig Johansen

Dato : 25-01-02 21:22

Morten Snedker wrote:

> myBulk = "BULK INSERT Test..AutoEksport FROM " & _
> "'e:\kunder.dat' WITH (DATAFILETYPE = 'char', " & _

Har du checket, at filen ligger i det angivne dir set fra serverens side.
Altså ikke dit erev.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Morten Snedker

Dato : 26-01-02 11:48

On Fri, 25 Jan 2002 21:22:05 +0100, Stig Johansen <linux@w3data.dk>
wrote:

>Har du checket, at filen ligger i det angivne dir set fra serverens side.
>Altså ikke dit erev.

Jaaaamen ! Godt set..

Takker.

mvh