hestemassage
Fra : aofviborg_19

Dato : 24-01-02 07:41

Jeg arbejder med hestemassage, og det er utrolig givende! Er der andre der
gør det eller har erfaring som massør/kunde,så kunne jeg godt tænke mig et
par indlæg. Har I problemer med "gjordkrampe" el lign. så har jeg måske
nogle forslag til at bedre det.Og husk: hesten forsøger at fortælle jer
ryttere ,at noget er galt psykisk,fysisk,... når de "skaber sig" i stalden
el. under ridning.Hvor mange af jer er fx
100% sikre på, at sadlen passer perfekt til netop jeres hest?? Jeg støder på
mange ryg/ben problemer, der viste sig at være sadlens
udformn.
--
v.h. stinna

Fra : Henriette S-Hansen

Dato : 04-02-02 14:41

Hej med dig....
Jeg vil give dig ret....Det er tit det er sadlen som er den skyldige i
ryg/benproblemer hos hesten;Vi andre går jo (som regel) heller ikke i
tøj/sko som ikke passer til os.
Derfor en opfordring til alle ryttere.....: Sørg for at hestens udstyr
passer til hesten...Det hvadendten det er sadlen,hovedtøjet,biddet ell.lign.

Mvh. Henriette