Nogle der ved hvad der eventuelt skete...?
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 24-01-02 12:32

Nogle der ved hvad der eventuelt skete...?

Jeg satte en defekt ram-blok (128 mb pc100) i mit abit bh6 motherboard og nu
vil den ikke starte op mere. Cpu blæseren kører ikke men alle mine drev får
åbenbart strøm. Jeg har en formodning om, at det er mit motherboard der er
brændt af..? Er dog ikke sikker på om cpu'en og evt. noget af
strømforsyningen også er røget..

Hvad kan der være sket...Eller hvordan kontrollerer jeg hvad der evt. kunne
være sket..

Kasper

Fra : Henning

Dato : 24-01-02 18:12

>Hvad kan der være sket...Eller hvordan kontrollerer jeg hvad der evt. kunne
>være sket..

Det klassiske spørgsmål - hvordan var du ESD-sikret?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 24-01-02 21:04

Kasper Hilligsøe wrote:

> Nogle der ved hvad der eventuelt skete...?

Jeg har nogle få gange været ude for små kortslutninger, hvorefter
comp'en ikke ville starte før jeg havde haft strømmen helt fra(stikket
ude af væggen)..