3Com PCMCIA-Netkortsstik!?
Fra : Rune Andersen

Dato : 24-01-02 12:04

Hejsa...

Hvor kan man købe et 3Com PCMCIA Netkortsstik!? Altså det stik som man skal
sætte ind i netkortet og forbinde det med netkablet. Jeg er garanteret ikke
den eneste som synes det er totalt dårligt lavet, de går fa*** nemt
istykker....øv! Please hjælp mig hurtigt muligt

- Rune
www.2-hot.dk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 24-01-02 14:47

On Thu, 24 Jan 2002 12:04:21 +0100, "Rune Andersen"
<rune_andersen@hotmail.com> wrote:

>Hvor kan man købe et 3Com PCMCIA Netkortsstik!?

Bl.a. hos pro-consult - men pas på, de er fornærmende dyre med portoen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-01-02 11:44

"Rune Andersen" <rune_andersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man købe et 3Com PCMCIA Netkortsstik!?

Jeg fandt nogle til Xirxom hos IT-butikken.
Dog meget tricky at finde på sitet.
Jeg fandt dem ved at søge på det officielle reservedelsnavn.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-01-02 13:04

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt nogle til Xirxom hos IT-butikken.

Xircom ...