Køb og Salg af PC Hardware
Fra : Jens Aggergren

Dato : 24-01-02 10:28

Er der nogen der kender et sted hvor der formidles køb og salg af brugt
udstyr

Jeg er på jagt efter en maskine med Pentium II/Celeron på omkring de 300Mhz,
et par GB harddisk, Ram, samt controller og bund kort og et kabinet. Resten
har jeg selv.
Kan man få det for 1000 kr?

venlig Hilsen

Jens Aggergren

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 24-01-02 10:41

> Er der nogen der kender et sted hvor der formidles køb og salg af brugt
> udstyr

prøv dk.marked.privat.edb

> [...]
300Mhz,
> et par GB harddisk, Ram, samt controller og bund kort og et kabinet.

tjah, kommer vel an på sælger. Men du vil stort set have en komplet pc
(bortset fra grafikkort) og den slags bliver altid dyrere end de enkelte
dele netop fordi det er samlet. Det du nævner er jo en glimrende studiepc
f.eks. Men følg ovenstående gruppe i nogle dage, så er du mere med på
priserne.

Kasper

Fra : Jens Aggergren

Dato : 24-01-02 10:38

Tak for dit indlæg jeg prøver den nyhedgruppe på nævnte

Fra : JSM

Dato : 24-01-02 19:38

"Jens Aggergren" <jens.aggergren@jigotai.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted hvor der formidles køb og salg af brugt
> udstyr

Ja. F.eks. Den Blå Avis (www.dba.dk) eller "Gul & Gratis"
(www.gulgratis.dk ). Af butikker kender jeg kun www.reconnectit.dk . Og så
er der jo som andre har nævnt news:dk.marked.privat.edb .

mvh
Jesper

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-01-02 15:30

Prøv dk.marked.privat.edb det er gruppen for køb og salg af edbudstyr.
John
http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Deaster

Dato : 25-01-02 12:53

Måske, prøv www.dba.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 26-01-02 22:05

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message

> "Jens Aggergren" <jens.aggergren@jigotai.dk> wrote in message

> 300Mhz,
> Resten
> >

> Måske, prøv www.dba.dk
>
> --
> Mvh Jesper (Deaster)
> På usenet repræsenterer jeg mig
> selv og ikke Microsoft.
> Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Jeg synes at folk der sælger i DBA har en grim tendens til at tage overpris
for deres brugte edb-udstyr, jeg ved så ikke om jeg er den eneste der synes
det...
MVH
Morten

Fra : Henrik Dunch