Lyd probs
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-01-02 05:40

Jeg har "investeret" i et Audigy lydkort samt et Pinnacle Studio Pro
tv kort samt creative inspire 5.1 5300 højtalere, og nu har jeg fået
alle mulige problemer på halsen.

1. Jeg kan ikke installere Audigy driveren på win2K. Maskinen fryser,
og jeg kan kun få liv i den ved at starte op i fejlsikret tilstand og
deaktivere driveren.

2. Tv kortet interferer med lydkortet, så der konstant er støj i
højtalerne. Kortene er placeret så langt fra hinanden som et ret stort
kabinet tillader (noisecontrol big xxl). Kan det skærmes på nogen
måde?

3. Opdagede til min skræk at højtalerne ikke er digitale. Hvor stor en
forskel gør det?

Håber der er nogle givtige løsningsforslag derude:)

/JD

Fra : Finn og Angela

Dato : 24-01-02 23:52

"Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk> wrote in message
> [...]
> måde?

> 3. Opdagede til min skræk at højtalerne ikke er digitale. Hvor stor en

Ingen, hvis du sørger for at "Digital output only" i Audigy´s "Surrond
mixer" ikke er enabled og du tilslutter højttalerne til spk. 1 eller 2 på
tilslutningspanelet (som begge er analoge udgange).

vh. Finn