Mus til usb og ps2.
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 23-01-02 22:30

Hej NG.

Jeg har indvesteret i en logitech optical mouse, hvor jeg har en valgfri
tilslutning mellem usb og ps2. Der kan simpelthen sættes en adapter på
ledningen fra usb til ps2. Mit spørgsmål er så: Er der nogen fordel ved at
vælge den ene frem for den anden?

mvh.

--
--------
Datamatiker stud.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 24-01-02 02:33

Der kunne være det, at man hvis man tilslutter over usb, havde en port ledig
til eventuel tegneplade. De fleste tegneplader tilsluttes over museporten,
og trækker strøm der. Hvis man så har musen på usb, fordeler man udtræk af
strøm.
??????????????

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : sls

Dato : 24-01-02 17:04

> [...]
> tilslutning mellem usb og ps2. Der kan simpelthen sættes en adapter på
> ledningen fra usb til ps2. Mit spørgsmål er så: Er der nogen fordel ved at

Jeg ville vælge USB, da denne er hurtigere end ps2.
Mener USB kører med en rate på 125, hvor ps2 kører 40.
Man kan godt få et prg. der tuner ps2 porten, så den kan kører
op til 200, men den vil svinge meget, hvor imod USB kører konstant,
og det er en fordel i spil..

Mvh sls