Flot kabinet
Fra : Zed

Dato : 23-01-02 22:22

ved ikke om dette indlæg er malplaceret, men prøver alligevel

er ude efter et æstetisk flot kabinet der ikke er den typiske kedelige grå
ting.
hvor kan jeg finde det, og hvilket bør jeg anskaffe mig?

har kigget på noget strøget alu kabinet, men det kommer vel til at se dumt
ud når man propper sine cd-rom drev i med deres standard grå front, eller
kan man få nye fronte til cd-rom drev ?

Mvh.
-Zed

Fra : Lars Dahl

Dato : 23-01-02 22:33

Har kun en ting at sige
http://www.virtual-hideout.net/

Fra : Leony

Dato : 24-01-02 06:23

"Lars Dahl" <mr.noname@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Har kun en ting at sige
> http://www.virtual-hideout.net/

Her skulle i hvert fald være lidt inspiration at hente. Hvis man har mod på
at lave det selv.
Kanon side i øvrigt.

Leony

Fra : Devast8or

Dato : 23-01-02 23:19

www.thansen.dk har et sort kabinet der er ret fedt IMO. Det ser sådan her
ud: http://www.thansen.dk/product.asp?c=39651082&n=283070280&pn=485933970
men det er desværre ret dyrt - 598,-. Og så skal man jo nok igang med noget
maling/farvesjov til de standard-grå drev.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 24-01-02 09:42

> [...]
noget
> maling/farvesjov til de standard-grå drev.

Arh det kan du da ikke mene..... 598,- for et kabinet med PSU er da ikke
dyrt... Hvor meget har du brugt på din CPU?

Claus

Fra : Devast8or

Dato : 24-01-02 16:01

På min CPU? Det kan jeg ikke lige huske. Vist noget i stil med 1200,-. Men
du har vist ret i at det ikke er så dyrt endda, jeg kiggede lige lidt på
kabinetter på edbpriser.dk efter jeg havde postet her, og så nogle voldsomme
priser. Så det kan være at det ikke er så galt alligevel. Jeg synes bare
ikke det er voldsomt lang tid siden at et kabinet kostede ~ 400,-.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Martin Bangsø

Dato : 24-01-02 17:24

On Wed, 23 Jan 2002 23:19:19 +0100, Devast8or wrote:

> ud: http://www.thansen.dk/product.asp?c=39651082&n=283070280&pn=485933970
> men det er desværre ret dyrt - 598,-. Og så skal man jo nok igang med noget
> maling/farvesjov til de standard-grå drev.

Der er en smart sort låge der helt dækker dine 5 1/4" drev, så det er
vist ikke nødvendigt at finde spraydåsen frem.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : bj

Dato : 24-01-02 20:08

> Der er en smart sort låge der helt dækker dine 5 1/4" drev, så det er
> vist ikke nødvendigt at finde spraydåsen frem.

Flot kabinet, ingen tvivl om det. Mon blæseren larmer meget. Der må da være
noget galt, siden det er så billigt.

/Bo

Fra : TDA

Dato : 24-01-02 08:04

Hvad med Chieftec eller Li-an

Fra : Mette & Steinar

Dato : 24-01-02 09:10

Jeg har lige købt et Chieftec, og synes selv det er meget pænt

http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=897

Fra : Deaster

Dato : 25-01-02 12:09

> [...]
> ting.
> hvor kan jeg finde det, og hvilket bør jeg anskaffe mig?

http://www.comelectronics.dk/

De har ret mange kabinetter.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Zed

Dato : 25-01-02 16:39

> http://www.comelectronics.dk/
>
> De har ret mange kabinetter.

fed side...faldt lige over det her kabinet
http://www.comelectronics.dk/index/slc/kabinetter/simple_pia/Pia_Front_Mediu
m.jpg
kan ik bestemme mig for om det er grimt eller flot hehe :)

-Zed

Fra : Hans

Dato : 26-01-02 02:31

> http://www.comelectronics.dk/
>
> De har ret mange kabinetter.

Jeg er godt nok brændt varm på NOBLESS kabinettet - Meget elegant.

Mvh
Hans

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 25-01-02 15:04

Nu skriver jeg normalt ikke sådan direkte til gruppen med links og sådan,
men da du nu spørger, og vi netop i går har tilføjet netop denne serie, så
kan du kigge på "Alu"-kabinetterne på denne side, hvis du er til det:

http://asp.webconsult.dk/varer.asp?cID=1&scID=4&sID=2

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.