Med tårer i øjnene
Fra : Tulle

Dato : 23-01-02 21:47

.....har jeg netop set udsendelsen på DR 1
Jeg forstår ikke at ham Palle Ellehammer kan finde på at gøre det igen, har han ingen fornemmelse for hvad der er godt og skidt for
dyrene? Gad vidst hvad der sker i hans lille hoved!?
Jeg har fundet hans navn og nummer på nettet og har lyst til at gøre en hel masse lige nu!!
Nu vil jeg gå ud og give mine to heste et stort knus og en godnat gulerod.
Hilsner og vrinsk fra Marianne, La Belle og Mascot

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 23-01-02 22:45

Hej.

ja det var ikke det mest sjove at se på, håber at de finde en løsning så det
kan blive stoppet.

Og du har ret i at ham Palle har en underlig holdning til det. Han burde
sikre at de får en ordenlig tur, selvom det er deres sidste. Også det med at
han bare forsatte. Men i det mindste så det ud til at dem han havde
derhjemme blev passet.

Jimmie

Fra : Christian Andresen

Dato : 24-01-02 07:52

"Tulle" <tranbo@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrene? Gad vidst hvad der sker i hans lille hoved!?
> Jeg har fundet hans navn og nummer på nettet og har lyst til at gøre en

Næste gang du skal have tømt din mødding ved du jo så hvor den skal læsses
af

Christian

Fra : Tulle

Dato : 24-01-02 10:39

> hel masse lige nu!!
>
> Næste gang du skal have tømt din mødding ved du jo så hvor den skal læsses
> af
>
> Christian

Ja god idé, lige midt på hans grusvej, så kan lastbilen da ikke komme derned og hente flere heste mens den ligger i vejen.
Når jeg skal til hingstekåring i Herning, har jeg godt nok lyst til at slå et smut forbi, og høre om han virkelig mener at han vil
blive ved med at køre dem til Italien.
Men så bliver myndighederne nok sure på mig og ikke ham.
Det var da helt rart at se hende fødevareministeren havde følelser, rart med en som selv har heste på den post.
Mvh. Marianne

Fra : Christian Andresen

Dato : 25-01-02 10:08

Så har jeg gjort min lille ting til at gøre opmærksom på Palle Ellehammers
uhyrlige hestetransporter:

http://home.worldonline.dk/~trav/

Christian

Fra : Richard Nybo

Dato : 02-02-02 22:21

Ved du hvad...jeg synes da, at du skulle tage at offentliggøre hans nummer
og adr. på denne side....Ikke for at indlede en hetz, men så alle ved hvor
de ikke skal nærme sig...!

Fra : Christian Andresen

Dato : 04-02-02 08:55

Du søger bare på kraks: Palle Ellehammer

Så finder du det nemt.

Christian