Stofa/TDC
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 20:27

Hvad er hastigheds forskellen på Stofa og en 256/128 opkobling hos f.eks
TDC, og kan man regne med at 256/128 er det samme ved de forskellige
udbydere?

MVH Jacob

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-02 22:09

<J> wrote in news:3c4f0eed$0$236$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Hvad er hastigheds forskellen på Stofa og en 256/128 opkobling hos
> f.eks TDC, og kan man regne med at 256/128 er det samme ved de
> forskellige udbydere?

Ved stofa får jeg rimelig konstant 1Mbit downstream og 270 kbit
upstream. Så med en 256 får du vel ca. en fjerdedel så hurtig
downstream og ca. halvt så hurtig upstream.

Hvis de sælger det som 256/128 så burde man kunne regne med at det er
256/128 hen til centralen, men om der så er lige godt hul ud i verden
fra de enkelte udbydere er så en anden sag.

Flemming

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-02 22:11

<J> skrev
> Hvad er hastigheds forskellen på Stofa og en 256/128 opkobling hos f.eks
> TDC, og kan man regne med at 256/128 er det samme ved de forskellige
> udbydere?

Umiddelbart rimelig stor forskel.
En StofaNet forbindelse er på omkring 1024/256, det er i hvert fald de
hastigheder jeg har oplevet med StofaNet.
Så der er noget fra en ADSL 256/128 til en StofaNet forbindelse.
Sidst men ikke mindst, så ja, jeg vil mene at en 256/128 forbindelse er det
samme om man har det hos TDC, CC eller hvem man nu ønsker at have
forbindelsen hos.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : TBC

Dato : 23-01-02 23:36

<J> skrev i en meddelelse
> kan man regne med at 256/128 er det samme ved de forskellige

- Ja

Fra : Peter Tirsek

Dato : 23-01-02 23:42