salg af malerier uden om gallerier.
Fra : Jeppe Vedel

Dato : 23-01-02 18:08

Hej
Jeg vil gerne have adresser på firmakunstforeninger.
Eller er der nogen som har erfaringer med salg af egne værker. Dog ikke
gennem gallerier.

Jeppe Vedel
________________________
info@vedel-design.dk

Fra : max

Dato : 24-01-02 05:57

> [...]
> Jeg vil gerne have adresser på firmakunstforeninger.
> Eller er der nogen som har erfaringer med salg af egne værker. Dog ikke

Hej Jeppe -
Du finder masser af kunstforeninger ved at søge på google.com eller nogen af
de andre søgemaskiner.. Der findes en organisation af danske
kunstforeninger, de har en oversigt over deres medlemmer, men jeg kan
desværre ikke huske deres navn eller adresse.. Hvis du udstiller i en
kunstforening der er medlem af organisationen, har de regler for hvad de
minimum skal betale kunstneren, desværre er der en del kunstforeninger der
udnytter unge kunstnere, så det er en god ide at lave en skriftlig aftale,
bla. vedr. transport, ophængning, varighed og minimums køb eller leje..
Billedkunstnernes Forbund har også lister med udstillings steder, men disse
er forbeholdt medlemmer, måske hvis du kontakter dem kan du få adgang selvom
du ikke er medlem..
mvh max

Fra : Jeppe Vedel

Dato : 24-01-02 19:12