HP 1315c
Fra : bj

Dato : 23-01-02 15:31

Hejsa!
Jeg har lige købt en HP 1315c fotoprinter. Lækker sag, men men.............
den er så langsom. En testside tager ca. 1½ min. fra man har trykket på
TEST UDSKRIFT til den ligger udprintet. Og 2-3 min hvis der er lidt grafik
med, fra Word.
I spec. står der at den printer 17 stk. pr/min - 14 i farver.

Hvad er der galt?

Bruges på en Duron 1000Mhz, Win98se, 256 Mb Ram, USB port.

Hilsen Bo

Fra : D9N

Dato : 23-01-02 15:51

"bj" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med, fra Word.
> I spec. står der at den printer 17 stk. pr/min - 14 i farver.

prøv at køre en testside direkte fra printeren, den er jo ikke ansvarlig for
overførselstid i computeren.

de 14 sider i farve er ved 5% dækning og formentlig i kladde kvalitet, og
det vil jeg næsten garantere at den også kan magte...

--
vh
D9N

Fra : bj

Dato : 24-01-02 16:25

> prøv at køre en testside direkte fra printeren, den er jo ikke ansvarlig
for
> overførselstid i computeren.

ikke prøvet endnu, - den står på jobbet - har ik` haft tid

> de 14 sider i farve er ved 5% dækning og formentlig i kladde kvalitet, og
> det vil jeg næsten garantere at den også kan magte...

Jeg prøvede at sætte et smart card i og printede et lille farvebillede ud
(10 x 15 cm) - det tog 6-7 min. Hvis det er hastigheden, skal den byttes
omgåendende.
Hilsen Bo

Fra : D9N

Dato : 24-01-02 17:31

> [...]
> (10 x 15 cm) - det tog 6-7 min. Hvis det er hastigheden, skal den byttes

det er med 25% dækning, og er det på fotopapir i højeste opløsning er 6-7
min normalt.
og det er stadig hurtigere end 99% af alle andre "hjemme" printere.

vh
D9N

Fra : bj

Dato : 24-01-02 19:56

> det er med 25% dækning, og er det på fotopapir i højeste opløsning er 6-7
> min normalt.
> og det er stadig hurtigere end 99% af alle andre "hjemme" printere.

Det var faktisk på ganske alm. kopipapir.

/Bo