Compaq Presario 5396 og Win ME?
Fra : JSH

Dato : 23-01-02 13:00

Er der nogen der har erfaring med om en Compaq Presario 5396 kører godt med
Win ME? Den er meget ustabil med Win98.
Er det alm. SD Ram Compaq benytter?

Spørgsmålet er sendt til: dk.edb.system.ms-windows og dk.edb.hardware

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-01-02 13:14

"JSH" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Win ME? Den er meget ustabil med Win98.
> Er det alm. SD Ram Compaq benytter?
>
> Spørgsmålet er sendt til: dk.edb.system.ms-windows og dk.edb.hardware

Bare du sørger for at lægge en frisk ME på og ikke opgradere fra Compaqs 98
da ustabiliteten ofte kommer fra alle de skodprogrammer den indlæser i
Systray

Michael

Fra : bhs

Dato : 23-01-02 14:37

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "JSH" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> med

Hej

Hold dig fra ME, Win 98Se er meget mere stabilt.
Hvis du har muligheden for det, så skift Compaq Bios ud med en Ami bios
og installer Win 2000 Pro, så er det næsten det samme, som at få en helt ny
pc.
Mvh
Bhs

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 23-01-02 14:59

JSH wrote:

> Er der nogen der har erfaring med om en Compaq Presario 5396 kører godt med
> Win ME? Den er meget ustabil med Win98.

Hvis den kører ustabil med win98, bliver det ikke bedre med ME, da ME i
sig selv er mere ustabil end 98.
Har du prøvet med et ikke mickeysoft OS?

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : H. Olesen

Dato : 24-01-02 20:04

http://www.compaq.dk/derhjemme/produktkatalog/classics/5396.asp

--
Mvh.
H. Olesen

Fra : Peter Dahl

Dato : 24-01-02 23:35

JEg kører W2K uden ny bios - SD Ram ? tjahh, jeg havde sat mig for at
opgraderer da 133m var i bund prismæssigt, men dem åd 5396'en ikke, så det
blev de dyrerer 100.....