Uskiftning af blæser
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 23-01-02 12:54

Er det umuligt at udskifte en blæser i en "in a box" cpu hvis den går i
stykker

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-01-02 13:29

Typisk - Nej ! Men blæsere går sgu ikke bare sårn' i stykker!

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Henning

Dato : 23-01-02 22:02

On Wed, 23 Jan 2002 13:29:18 +0100, "Uffe S. Callesen" <usc@os.dk>
wrote:

>Typisk - Nej ! Men blæsere går sgu ikke bare sårn' i stykker!

Øh, nå?? Under alle omstændigheder er der jo tre års garanti på
In-a-box-cpu, så der er vel håb forude

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Leony

Dato : 24-01-02 06:28

"Torben Christoffersen" <dsl45702@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er det umuligt at udskifte en blæser i en "in a box" cpu hvis den går i
> stykker

De "in-a-box" blæsere jeg har set, sidder blæser og køleprofil i et, så man
er nød til at skifte hele molevitten. Da "in-a-box" blæserne ikke er så
meget værd er det til at komme over.

Leony