Norton security disable
Fra : Sørensen

Dato : 23-01-02 12:08

Hej, nogle gange er det nødvendigt at disable norton security, for f.eks. at
lave et indlæg på en eller anden webside (eks.: eksperten.dk)
Hvis man simpelthen vælger "disable" i den tid, det foregår, har man så også
slået antivirus beskyttelsen fra samtidig? For så kan det jo være temmelig
risikabelt.
Og jeg har ikke fundet ud af, hvordan man fortæller programmet, at man godt
vil have lov til, f.eks. at sende indlæg til omtalte eller andre lignene.??
hilsen S.

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-01-02 17:55

"Sørensen" skrev

> Hvis man simpelthen vælger "disable" i den tid, det foregår, har man
> så også slået antivirus beskyttelsen fra samtidig?

Aner det ikke (jeg bruger ikke programmet), det ville virke underligt
hvis programmet opfører sig sådan.

> For så kan det jo være temmelig risikabelt.

Hvorfor det (med mindre du glemmer at slå det til igen og i mellemtiden
hovedløst dobbeltklikker på alt med farver på)?

Virus flyver jo ikke omkring som fluer og angriber i klynger med det
samme man blotter et stykke bar hud.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sørensen

Dato : 23-01-02 21:13

Det har du ret i. Og ang. spørgsmålet, har jeg nu konstateret, at NAV IKKE
slås fra, selvom man disabler "security" - selvom det er en stor pakke.
PSørensen