Download af mp3-filer
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-01-02 12:20

Hvis jeg venstreklikker på et link til en mp3-fil, så går download
automatisk igang og smider filen i en temp-folder. Hvordan slår jeg det fra,
så filen downloades normalt (hvor jeg selv kan vælge placering)?

OS: WindowsXP Pro
Browser: IE6
Winamp

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 12:51

23 Jan 2002 11:20:09 GMT, skrev "Kasper Damkjær"
<usenet@damkjaer.net>:

>Hvis jeg venstreklikker på et link til en mp3-fil, så går download
>automatisk igang og smider filen i en temp-folder. Hvordan slår jeg det fra,
>så filen downloades normalt (hvor jeg selv kan vælge placering)?

Prøv at gå i en mappe => Tools/Funktioner =>
Mappeindstillinger/Folder Options => Filtyper/File Types => MP 3
=> sæt et fleueben ved Bekræft åbning.../Confirm open...
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-01-02 14:42

Knud Gert Ellentoft skrev: (messageID:

> 23 Jan 2002 11:20:09 GMT, skrev "Kasper Damkjær"

> Prøv at gå i en mappe => Tools/Funktioner =>
> Mappeindstillinger/Folder Options => Filtyper/File Types => MP 3
> => sæt et fleueben ved Bekræft åbning.../Confirm open...

Det troede jeg også var løsningen, men det hjalp desværre ikke.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-01-02 15:07

"Kasper Damkjær" skrev
> Det troede jeg også var løsningen, men det hjalp desværre ikke.

Når mine unger downloader MP3, højreklikker de
på linket og vælger "gem destination som.."

Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-01-02 16:05

Peter Schrøder skrev: (messageID: <news:3c4ec3a5$0$13953
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

> "Kasper Damkjær" skrev
>
> Når mine unger downloader MP3, højreklikker de
> på linket og vælger "gem destination som.."

Ja det gør jeg også, men:

a) Nogle sider sender dig igennem en gateway hvor den mulighed ikke er til
stede.

b) Det er træls, og det kan da virkeligt ikke passe, at man ikke kan lave om
på den indstilling.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net