Driver til Mustek 1200 CU
Fra : Peter Jantzen

Dato : 23-01-02 07:27

Mangler driver til MUstek 1200CU , nogen der ved hvor den er ??

Har prøvet Mustek hjemmesie, no luck !!!!

Fra : Henrik L.81

Dato : 23-01-02 08:27

> Mangler driver til MUstek 1200CU , nogen der ved hvor den er ??
>
> Har prøvet Mustek hjemmesie, no luck !!!!

De skulle meget gerne være på www.mustek.de
Fra forsiden kan du klikke dig ind under "drivers" (oppe i venstre side af
skærmen), derefter skulle 1200CU driveren gerne være under overskriften "2.
Flatbed Scanner: ScanExpress and ScanMagic Series"

Hvis du skal bruge drivers til WinXP står dette forklaret på forsiden..

Mvh
Henrik Lindholm

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-01-02 08:32

"Peter Jantzen" <theone@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Mangler driver til MUstek 1200CU , nogen der ved hvor den er ??
>
> Har prøvet Mustek hjemmesie, no luck !!!!

Hedder den mere end CU, eks. CU+, CUB el. lign ?
Den eneste jeg kan finde der hedder kun 1200CU er deres
Be@rpaw scannere - kan det være sådan en ?
http://www.mustek.com/html/prod_scan/BearPawVIP/bp_1200cu.html

Ellers er mit bedste bud : http://www.mustek-driver.de/download.html
--
Peter J

Fra : Henrik L.81

Dato : 23-01-02 12:45

> Hedder den mere end CU, eks. CU+, CUB el. lign ?

Nope, den hedder "1200 CU"

> Den eneste jeg kan finde der hedder kun 1200CU er deres
> Be@rpaw scannere - kan det være sådan en ?

Nope, det er en anden scanner-serie

> Ellers er mit bedste bud : http://www.mustek-driver.de/download.html

Det er ikke den.. Brug denne her: http://www.mustek-driver.de/1200cu.html
Så skulle det vist også være til at finde ud af

Mvh
Henrik Lindholm

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-01-02 13:12

"Henrik L.81" <distance@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke den.. Brug denne her: http://www.mustek-driver.de/1200cu.html
> Så skulle det vist også være til at finde ud af

OK beklager
Det var da noget rodet noget at finde rundt i...
--
Peter J