ECS ???
Fra : Lars

Dato : 22-01-02 23:20

Jeg har erhvervet mig det meget omtalte ECSK7S5A
og kommer i et råddent problem jeg installerer Win.
kører autosetup på medfølgende skive for at inst.AGP
(skal lige nævnes at det er et Banshee ) så går maskinen død ikke engang i
fejlsikret tilstand får jeg adgang til Win.
nu er jeg ved at installere for tredje gang .hjælp hjælp

Mvh .Lars

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 24-01-02 20:36

In article <a2kof0$1gel$1@news.cybercity.dk>, BOoH@it.dk says...
> [...]
> fejlsikret tilstand får jeg adgang til Win.
> nu er jeg ved at installere for tredje gang .hjælp hjælp

Har du prøvet at undlade at installere AGP driveren? Hvis systemet kører, er
der vel ingen grund til at pille mere? ;)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)