Firewirekort
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 22-01-02 23:15

Er der mulighed for at man kan købe et kort med både firewire ind og ud ?
uden en masse software ?
Jeg tænkte at man nok godt kan finde" et prog. til overførsel af video til
pc'en ? gratis ?

og hvor findes de to ting ?

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-01-02 10:33

On Tue, 22 Jan 2002 23:15:19 +0100, "THOMAS VESTERGAARD" <tomvik@hotmail.com> wrote:

>Er der mulighed for at man kan købe et kort med både firewire ind og ud ?

Ja - en firewire port virker som både ind- & udgang.

>uden en masse software ?

Ja.

>Jeg tænkte at man nok godt kan finde" et prog. til overførsel af video til
>pc'en ? gratis ?

Muligvis.

>og hvor findes de to ting ?

Bl.a. hos undertegnede eller kig på www.edbpriser.dk .

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Peter Rinder

Dato : 23-01-02 16:45

> Jeg tænkte at man nok godt kan finde" et prog. til overførsel af video til
> pc'en ? gratis ?

Ofte følger der et program med kortet til dette.
Desuden er der ofte et kabel med så du ikke skal have fat i det.

/Peter

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 23-01-02 20:06

JA JA men hvor køber jeg det og hvilket er det bedste ?

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Dr. Ralph

Dato : 24-01-02 09:31

>JA JA men hvor køber jeg det og hvilket er det bedste ?

Køb et Soundblaster Audigy bulk lydkort til 600 kr - hér sidder der
firewire port på.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-01-02 21:18

Dr. Ralph wrote:

> Køb et Soundblaster Audigy bulk lydkort til 600 kr - hér sidder der
> firewire port på.

ATi er også FireWire fixeret, er en fiks lille feature på en del kort i
R200 serien...

--
Live long and prosper...